Když se podíváme na domovskou stránku například na Instagramu, tak pokud sledujeme někoho známějšího, tak se setkáváme hodně s reklamou. Ti „slavnější“ lidé, kteří mají mnoho followerů neboli sledovatelů se totiž dostali k šanci vydělávat si pomocí sociální sítě. Nějaká firma jim nabídne produkt, který si oni mohou vyzkoušet a pak jej zrecenzovat. Samozřejmě, že pokud chtějí udělat jen reklamu, tak si firma zaplatí více. Dá influencerovi podmínky, podle kterých musí dotyčná osoba vše splnit a pak dostane zaplaceno.
Pro některé lidi je tato forma spolupráce s různými firmami formou obživy. Nemusí chodit do práce ani nijak jinak pracovat, protože většinu peněz mají právě od firem, kterým dělají reklamu. Takoví lidé si ale nejdřív musí udělat reklamu samostatně na jejich osobu.
K tomu nejčastěji využívají formu „merche“. Mezi tyto produkty „merche“ patří různé náramky, mikiny s potiskem a také trička. Reklamní trička slouží jako skvělá reklama. Nakoupí si je nejčastěji fanoušci a ti, kteří onu slavnou osobnost mají rádi a jejich produkt nosí často na sobě. Tímto na sobě nosí reklamu a propagují člověka či firmu, která je na tomto produktu vyobrazena.
Nemusí to takto chodit jen jako reklama pro nějaké známé lidi, ale také pro firmy. Mnoho zaměstnavatelů má v jejich firmách firemní trička, které musí zaměstnanci nosit. Jelikož se zaměstnanci oblékají doma, tak dost často absolvují cestu do práce a z práce ve firemních produktech. Tím tedy tak trochu také dělají reklamu svému zaměstnavateli.
Dnešní doba je tedy hodně o reklamách a o snaze zaujmout ostatní lidi, aby si všimly něčeho nového.
Pokud i vy máte něco, co chcete světu sdělit nebo budete rozjíždět novou firmu či produkt, tak si můžete také nechat vytvořit reklamní trička, které Vám budou dělat reklamu za Vás a také je můžete prodávat.