Muži nakupují na internetu

Společné nákupy žen a mužů jsou bohužel často aktivitou, kde dochází i mezi jinak tolerantními partnery ke zbytečným hádkám. Při nakupování se totiž více než jinde projevuje rozdíl mezi námi. Muž se nerad odklání od připraveného seznamu potřebných položek, chce být co nejdříve z obchodu pryč. Je to stratég. Ženy více vybírají, co koupí, co je potřeba v kuchyni, že chybí to či ono do tohoto receptu. A od původního plánu se často trochu odchýlí. Jsou v obchodech mnohem déle. Pány takový způsob nakupování většinou nesmírně rozčiluje. Ale v dnešní době přece existuje řešení, jak nakupovat v klidu. Když nebudete mít náladu na nákup v kamenném obchodu, zvolte ten internetový! Tam vás to možná bude bavit víc. A s vaší partnerkou zajděte za lepší zábavou, na které se shodnete. Proč si kazit odpoledne, že.
košík před lednicí.jpg

 
Pohodlně a rychle!

Jak jsou vlastně na tom u nás pánové s nakupováním na internetu? Bylo zjištěno, že on – line nakupují stejně často jako dámy. Množství provedených nákupů na internetu a tržby internetových obchodů se každým rokem zvyšují. Mužům nejvíce vyhovuje, že se nemusí nikam přesunovat a z domova rychle nakoupí. V e – shopech nejvíce nakupují muži do 35 let. Jak a co nejčastěji?

 
Co a jak vybírají?

Stále častěji si touto formou pořizují také oblečení. Je to celkem logické. Nemusí ztrácet čas nějakým otravným zdlouhavým zkoušením a váháním v kabince. V e – shopu vyberou během několika minut co chtějí a zadají jen velikost. Pak na „pár kliků“ dokončí objednávku a je hotovo. Zboží dovezou kamkoli na zadanou adresu. V případě potřeby lze i vyměnit velikost.

Ovšem zboží, které pánové na internetu nakupují nejvíce, které u nich vede, je elektronika. Rádi si o ní zjišťují různé informace od prodejce i z diskuzí, prohlíží specifikace, parametry a podobně. V tomto případě na čas ani moc nehledí. Věnují se tomu rádi, pečlivě a kupodivu dlouze. Když už vyberou, požadují často rychlé dodání. Jsou nedočkaví a natěšení. Objednávku s dodáním do jednoho dne prý volí každý desátý muž.
laptop na klíně.jpg 
Samostatná kategorie – auta!

Zvláštní přístup mají muži k nabídce automobilů na internetu. Ta také dlouze vybírají. Pročítají recenze a diskuze. Prohlížejí fotky a videa vozů. Porovnávají ceny. A nakonec stejně usoudí, že je potřeba ho vidět před nákupem „naživo“ a jdou do autosalonu či autobazaru!